reklama

Vzdelávanie sa? Áno! MBA pre samoukov.

Nemáte peniaze na to, aby ste si zaplatili prestížne MBA? Napriek tomu chcete vedieť viac, ako ostatní? Skúste MBA pre samoukov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (12)

Pred pár rokmi som náhodou objavil v časopise BIZ článok s názvom "MBA pro samouky podle Joshe Kaufmana". V ňom Josh Kaufman, v tom čase asistent produktového manažéra v Procter & Gamble, inšpirovaný myšlienkou Setha Godina, zostavil zoznam kľúčových knižných titulov, ktoré by si mal človek prečítať, pokiaľ sa mu nechce študovať drahé MBA, ale pritom chce nadobudnúť rozumné penzum vedomostí z oblasti biznisu.

Tituly sú rozdelené na nasledovné okruhy:

- osobnostný rozvoj;
- práca pod kontrolou;
- základy úspešného podnikania;
- strategické myslenie;
- zmeny;
- guruovia manažmentu;
- firemné financie;
- efektivita prevádzky;
- forma a funkcie;
- sústredenie sa na svoj biznis;
- projektové riadenie a marketing;
- medziľudské vzťahy;
- komunikačné schopnosti;
- etika podnikania;
- šlabikár ekonóma;
- analýza dát;
- predaj;
- z histórie biznisu.

V článku je zoznam 40 titulov, ktoré stojí za to si prečítať. Táto myšlienka sa mi zdá veľmi zaujímavá a preto som sa na to dal. Objednal som si prvých 10 kníh a začínam. Postupne vám predstavím jednotlivé tituly a pridám k nim môj komentár.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Súčasne budem publikovať sériu MBA pre samoukov - extra - v nej predstavímknihy, ktoré ja sám považujem ja za kľúčové - ktoré mi pomohli vidieť to, čo bolo pre mňa predtým skryté. Tých mám pripravených tiež niekoľko desiatok.

Každú knihu, ktorú zverejním som poctivo prečítal, takže tempo nebude závratné a môžete študovať spolu so mnou!

Dobrá správa je, že knihy sú síce drahé, na druhej strane ale asi tretina z nich sa dá kúpiť v slovenskej alebo v českej verzii, čo zjednoduší štúdium, a zvyšné sú k dostaniu napr. na amazone.com. A cena za všetky je určite nižšia ako poplatok za najlacnejšie MBA.

Titul síce nezískate, ale myslím si, že určite dostanete vedomosti. A hlavne o to pri štúdiu ide.

martin hantabal

martin hantabal

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu