reklama

MBA pre samoukov - piata kniha: Blogy: publikuj a prosperuj

Ďalší článok zo série MBA pre samoukov, v ktorej prinášam prehľad kníh, ktoré vám môžu pomôcť získať znalosti a zručnosti, za ktoré by ste možno inde zaplatili veľa peňazí.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Dnes vám predstavím ďalšiu knihu, ktorá patrí do "MBA pre samoukov Extra". Ako som spomínal na začiatku môjho seriálu o samoštúdiu, okrem doporučených kníh Joshom Kaufmanom pridám aj knihy, ktoré ja považujem za kľúčové v mojom vzdelávaní sa.

Kniha Blogy: publikuj a prosperuj (Blogování pro váš business) je od autorov DL Byrona a Steva Brobacka (DL Byron and Steve Broback: Publish and Prosper: Blogging for Your Business). Ako vidíte, mám ju v češtine, dala sa jednuducho zohnať a ľahko čítať. Aj tejto knihe vďačíte za to, že teraz môžete čítať tieto riadky, pretože práve táto kniha ma inšpirovala k tomu, že som v našich firmách začal presadzovať firemné (a na blogu SME moje) blogovanie. Ide nám to síce ťažko a s pôrodnými bolesťami, ale už máme prvé firemné blogujúce lastovičky, takže to bude iba lepšie.

Kniha nás presvedčí, že blogy určite nie sú iba pre zábavu niekoľkých nadšencov alebo že neslúžia iba na zverejňovanie fotiek domácich zvieratiek. Hovorí o tom, že firmy už prenikli do blogsféry a blogy rýchlo získavajú na popularite ako pomerne lacný a prekvapivo účinný marketingový nástroj a súčasne hrajú významnú úlohu v public relations a aj v zákazníckych službách.

Kniha nás prevedie tŕnistou cestou blogovania a vysvetlí, ako na tejto ceste dosiahnúť úspechy. Tiež v nej nájdete návod, ako vytvoriť a zverejniť blog, ktorý sa hodí k vášmu podnikaniu.

Ako som povedal na začiatku: po prečítaní tejto knihy som nadobudol presvedčenie, že firemný blog môže byť čítanie užitočné a zábavné súčasne.

martin hantabal

martin hantabal

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu