reklama

MBA pre samoukov - začíname!

Dnes sa narýchlo zoznámime s knižkami, ktoré nás čakajú v našom zábavnom samoštúdijnom MBA študentskom klube. V závere článku pár poznámok k diskusii k minulému článku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (23)

Podarilo sa mi zhromaždiť všetko, čo chcem s vami prejsť v prvej fáze. Ako som písal, spolu to je 40 kníh doporučených iným múdrym človekom - toto nazývam "MBA pre samoukov" a k tomu niekoľko kníh, ktoré doporučujem ja - toto nazývam "MBA pre samoukov Extra". Mám kúpených prvých 11 kníh z MBA pre samoukov, ktoré sú v slovenčine alebo v češtine, to aby ten začiatok nebol veľmi ťažký a dal som dokopy 25 kníh z kategórie "Extra", tie sú väčšinou po slovensky či česky, ale je tam aj niekoľko anglických. Vyzerá to takto (ľavá kopa MBA pre samoukov, pravá kopa MBA pre samoukov Extra):


No, snažil som sa to nejako rozumne zaranžovať, aby vás to rovno neodstrašilo, ale kopy vyzerajú naozaj hrozivo. Ale nevadí, máme na to rok alebo aj dva, uvidíme, ako to pôjde. Aby sa nám to neplietlo, každá kniha je otagovaná nálepkou, asi takto:


Toľko hádam stačí k teoretickej podstate a v ďalšej časti MBA pre samoukov už prejdeme k prvej knižke.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

P.S.: Pár poznámok k diskusii k minulému článku (bol to úvod k tomuto "projektu"): Musím priznať, že ako novicovi na blogu SME.sk, ma prekvapilo, že niekto vôbec komentoval môj článok. Ale fajn, som rád, že čitatelia prejavia svoj názor. Iba upresním, pokiaľ to nebolo napísané dosť jasne: nejde o nič iné, ako o zoznam knižiek s mojim komentárom, ktoré niekto iný - a určite subjektívne - vybral a dal tomu vtipnú menovku MBA pre samoukov. Nehrá sa to na konkurenciu alebo alternatívu ku klasickému MBA, neprinesie to také penzum vedomostí a poznatkov, ako klasické MBA, nebude to konfrontácia s praxou, ako je to u klasického MBA a už vôbec toto nie je určené nikomu, koho to nezaujíma, pochopiteľne. Môj blog nechce nikoho formovať podľa vzorca MBA - mladí, blbí, arogantní, môj blog dokonca nechce formovať úplne nikoho. Neviem čitateľov, žiaľ, poučiť o pestovaní jednotlivých druhov zeleniny, ako to navrhuje jeden z diskutujúcich a preto o tom blog nepíšem, ale určite je mnoho takých, ktorí to robia. Napríklad tento chlapík na tejto linke. No a ešte - ja neviem, či potrebujeme ďalších ľudí s titulom MBA, ja ho nemám a nemám ani ambíciu ho mať, ale je sloboda, takže kto ho chce mať, má mať možnosť si ho vyštudovať a zaplatiť. Rovnako sa nevyjadrujem k potrebe lekárov, inžinierov, poľnohospodárov, etc., pretože mi to nepriáleží a v slobodnej krajine sa má každý rozhodnúť čo bude študovať, ako bude študovať, no a to, či sa rozhodol správne, to ukáže samotný pracovný trh.

martin hantabal

martin hantabal

Bloger 
  • Počet článkov:  14
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu